Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

Regulamin stołówki

  1. Kuchnia szkolna przygotowuje obiady od surowca do gotowego produktu dla dzieci, uczniów i pracowników Szkoły Podstawowej Nr 1 i Przedszkola Nr 1 SPSK w Starem Bystrem 347.
  2. Stołówka jest miejscem spożywania posiłków przygotowanych przez kuchnię szkolną dla uczniów, nauczycieli i pracowników.
  3. Zapisy na obiady przyjmowane są w sekretariacie szkolnym. Zgłoszenia dokonują rodzice wypełniając druk deklaracji (Załącznik nr 1 do Regulaminu Stołówki Szkolnej).
  4. Za posiłki rodzice wnoszą opłatę z góry wpłacając pieniądze bezpośrednio w sekretariacie szkoły, u Pani Małgorzaty Bandyk, u wychowawcy lub Pań do dowożących dzieci w terminie do 15 dnia roboczego każdego miesiąca, począwszy od miesiąca września płatne z góry. Z wyjątkiem grudnia i czerwca wtedy opłaty należy dokonać do 5-go.
  5. Odliczenia za nieobecności dziecka następują w następnym miesiącu rozliczeniowym licząc od następnego dnia po zgłoszeniu.
  6. W przypadku nieterminowego dokonywania wpłat za obiady, przewiduje się zablokowanie wydania posiłków oraz powiadomienie o tym rodzica dziecka. Zaleganie z płatnością za obiady co najmniej jednego miesiąca skutkuje wypisaniem dziecka z obiadu.
  7. Warunkiem uwzględnienia odliczeń jest zgłoszenie nieobecności dziecka/ucznia lub innej osoby korzystającej ze stołówki szkolnej – odwołanie obiadów na określony czas od godziny 8:00 do 16:00 dnia poprzedzającego nieobecność od poniedziałku do piątku –  należy zgłosić sms-em do Pani Małgorzaty Bandyk pod numerem tel. 519 195 055 lub osobiście w sekretariacie szkoły lub pod pod numerem telefonu sekretariatu 18 285 87 29 ( podając imię nazwisko klasę/ grupę oraz okres w jakim dziecko będzie nieobecne) do dnia nieobecności włącznie.
  8. Uczniowie zobowiązani są do przestrzegania Regulaminu i właściwego zachowania się na terenie stołówki.
  9. Rodzice zobowiązani są do zapoznania się z Regulaminem Stołówki.
  10. Rodzice zobowiązani są do przekazania informacji na temat występujących u dziecka alergii pokarmowych (m.in. na nabiał, ryby, orzechy, jajka, gluten, soję)
  11. Rezygnację z korzystania ze stołówki szkolnej można składać wyłącznie na pisemny wniosek rodzica bądź opiekuna w sekretariacie.
Data dodania: 2024-05-29 20:58:57
Data edycji: 2024-10-08 11:30:50
Ilość wyświetleń: 70

Konkursy

zobacz więcej
Więcej informacji

Formacja

zobacz więcej
Więcej informacji

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Zobacz

Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali

Jan Paweł II
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej